Lucrători

Pentru aderarea unui lucrător, se completează formularul de adeziune pentru lucrător, după care se apasă butonul "Trimite".

Sindicatul verifică daca lucrătorul este apartenent sau neapartenent. Dacă lucrătorul este apartenent se trece la completarea formularului de înregistrare, în caz contrar, este necesară completarea cererii de aderare disponibilă la sediul BNS.

După aprobarea cererii de adeziune, utilizatorul este notificat prin e-mail și SMS că trebuie să-și completeze datele de identificare. În urma aprobării înregistrării, utilizatorul primește prin e-mail și/sau SMS datele de autentificare ale contului.

Cu datele de autentificare primite, utilizatorul se poate autentifica în portal.


 Sindicate

Pentru aderarea unui sindicat, se completează formularul de adeziune pentru sindicat, după care se apasă butonul "Trimite".

Federația verifică dacă sindicatul este apartenent sau neapartenent.

Dacă sindicatul este apartenent se trece la completarea formularului de înregistrare, în caz contrar, este necesară completarea cererii de aderare disponibilă la sediul BNS.

După aprobarea cererii de adeziune, utilizatorul este notificat prin e-mail și SMS că trebuie să-și completeze datele de identificare. În urma aprobării înregistrării, utilizatorul primește prin e-mail și/sau SMS datele de autentificare ale contului.

Cu datele de autentificare primite, utilizatorul se poate autentifica în portal.


 Federatii

Pentru aderarea unei federații, se completează formularul de adeziune pentru federație, după care se apasă butonul "Trimite".

Power user-ul BNS verifică dacă federația este apartenentă sau neapartenentă.

După aprobarea cererii de adeziune, utilizatorul este notificat prin e-mail și SMS că trebuie să-și completeze datele de identificare. În urma aprobării înregistrării, utilizatorul primește prin e-mail și/sau SMS datele de autentificare ale contului.

Cu datele de autentificare primite, utilizatorul se poate autentifica în portal.


 Operatori economici

Pentru aderarea operatorilor economici, se completează formularul de adeziune pentru operatori economici, după care se apasă butonul "Trimite".

Power user-ul BNS aprobă cererea de adeziune al operatorului economic.

După aprobarea cererii de adeziune, utilizatorul este notificat prin e-mail și SMS că trebuie să-și completeze datele de identificare. În urma aprobării înregistrării, utilizatorul primește prin e-mail și/sau SMS datele de autentificare ale contului.

Cu datele de autentificare primite, utilizatorul se poate autentifica în portal.


 Centre de formare

Pentru aderarea unui centru de formare, se completează formularul de adeziune pentru centre de formare, după care se apasă butonul "Trimite".

După aprobarea cererii de adeziune, utilizatorul este notificat prin e-mail și SMS că trebuie să-și completeze datele de identificare. În urma aprobării înregistrării, utilizatorul primește prin e-mail și/sau SMS datele de autentificare ale contului.

Cu datele de autentificare primite, utilizatorul se poate autentifica în portal.


 Departamente funcționale BNS

Pentru aderarea departamentelor funcționale BNS, se completează formularul de adeziune pentru departamente funcționale BNS, după care se apasă butonul "Trimite".

După aprobarea cererii de adeziune, utilizatorul este notificat prin e-mail și SMS că trebuie să-și completeze datele de identificare. În urma aprobării înregistrării, utilizatorul primește prin e-mail și/sau SMS datele de autentificare ale contului.

Cu datele de autentificare primite, utilizatorul se poate autentifica în portal.


 Filiale

Pentru aderarea unei filiale, se completează formularul de adeziune pentru filiale, după care se apasă butonul "Trimite".

După aprobarea cererii de adeziune, utilizatorul este notificat prin e-mail și SMS că trebuie să-și completeze datele de identificare. În urma aprobării înregistrării, utilizatorul primește prin e-mail și/sau SMS datele de autentificare ale contului.

Cu datele de autentificare primite, utilizatorul se poate autentifica în portal.


 

Sesizări

Pentru a trimite sau vizualiza o sesizare, este necesară autentificarea în portal. După autentificare, se accesează pagina de profil a utilizatorului, de unde se pot vizualiza și trimite sesizări din domeniile:

  • Discriminare
  • Migranți
  • Contracte colective de muncă
  • Securitate și Sănătate în Muncă
  • Spețe diverse

Discriminare

Pentru a trimite o sesizare pe domeniul discriminare, acesta trebuie selectat din lista de domenii. După completarea formularului, apăsați butonul ”Trimite sesizare”.

Inițiatorul unei sesizări va fi notificat prin e-mail și/sau SMS în cazul prelungirii termenului de soluționare, escaladarea către o altă entitate (sindicat, federație, confederație), precum și la soluționarea acesteia.

Migranți

Pentru a trimite o sesizare pe domeniul migranți, acesta trebuie selectat din lista de domenii. După completarea formularului, apăsați butonul ”Trimite sesizare”.

Inițiatorul unei sesizări va fi notificat prin e-mail și/sau SMS în cazul prelungirii termenului de soluționare, escaladarea către o altă entitate (sindicat, federație, confederație), precum și la soluționarea acesteia.

Contracte colective de muncă

Pentru a trimite o sesizare pe domeniul contracte colective, acesta trebuie selectat din lista de domenii. După completarea formularului, apăsați butonul ”Trimite sesizare”.

Inițiatorul unei sesizări va fi notificat prin e-mail și/sau SMS în cazul prelungirii termenului de soluționare, escaladarea către o altă entitate (sindicat, federație, confederație), precum și la soluționarea acesteia.

Securitate și Sănătate în muncă

Pentru a trimite o sesizare pe domeniul SSM, acesta trebuie selectat din lista de domenii. După completarea formularului, apăsați butonul ”Trimite sesizare”.

Inițiatorul unei sesizări va fi notificat prin e-mail și/sau SMS în cazul prelungirii termenului de soluționare, escaladarea către o altă entitate (sindicat, federație, confederație), precum și la soluționarea acesteia.

Spețe diverse

Pentru a trimite o sesizare pe domeniul spețe diverse, acesta trebuie selectat din lista de domenii. După completarea formularului, apăsați butonul ”Trimite sesizare”.

Inițiatorul unei sesizări va fi notificat prin e-mail și/sau SMS în cazul prelungirii termenului de soluționare, escaladarea către o altă entitate (sindicat, federație, confederație), precum și la soluționarea acesteia.


Cereri

Pentru a trimite sau vizualiza o cerere de consultanță, este necesară autentificarea în portal. După autentificare, se accesează pagina de profil a utilizatorului, de unde se pot vizualiza și trimite cereri de consultanță din domeniile:

  • Contracte colective de muncă
  • Microcredite
  • Organizare
  • Nestandard

Contracte colective de muncă

Pentru a trimite o cerere de consultanță pe domeniul contracte colective, acesta trebuie selectat din lista de domenii. După completarea formularului, apăsați butonul ”Trimite cererea”.

Inițiatorul unei cereri de consultanță va fi notificat prin e-mail și/sau SMS în cazul prelungirii termenului de soluționare, escaladarea către o altă entitate (sindicat, federație, confederație), precum și la soluționarea acesteia.

Microcredite

Pentru a trimite o cerere de consultanță pe domeniul microcredite, acesta trebuie selectat din lista de domenii. După completarea formularului, apăsați butonul ”Trimite cererea”.

Inițiatorul unei cereri de consultanță va fi notificat prin e-mail și/sau SMS în cazul prelungirii termenului de soluționare, escaladarea către o altă entitate (sindicat, federație, confederație), precum și la soluționarea acesteia.

Organizare

Pentru a trimite o cerere de consultanță pe domeniul organizare, acesta trebuie selectat din lista de domenii. După completarea formularului, apăsați butonul ”Trimite cererea”.

Inițiatorul unei cereri de consultanță va fi notificat prin e-mail și/sau SMS în cazul prelungirii termenului de soluționare, escaladarea către o altă entitate (sindicat, federație, confederație), precum și la soluționarea acesteia.

Nestandard

Pentru a trimite o cerere de consultanță pe domeniul nestandard, acesta trebuie selectat din lista de domenii. După completarea formularului, apăsați butonul ”Trimite cererea”.

Inițiatorul unei cereri de consultanță va fi notificat prin e-mail și/sau SMS în cazul prelungirii termenului de soluționare, escaladarea către o altă entitate (sindicat, federație, confederație), precum și la soluționarea acesteia.